SoMmAr ♥

Ja, tänker på sommaren när jag hör den här. Sakanr den, allt var perfekt.
Men saker händer i livet, inget man kan undvika.
Men kan inte säga något annat än att jag saknar den. Men ska göra allt för att den här sommaren ska bli bra!
Ingen ska få förstöra min sommar, för 2012 ska bli ett bra år.
Tänker undvika alla problem, ingen ska få se mig falla.
Jag ska fortsätta kämpa.
För så många kvällar jag har gråtit mig till sömns, dom är det slut på.
Har många saker att se fram emot iallafall.
Ska åka till Tunisien, biljetterna är bokade. Kanske någon kompis följer med. Vi får se.
Sen ska jag ju flytta, ser verkligen fram emot det!
Det kommer bli så kul.
Funderar på att byta skola, börja på ny kula och glömma allt de gamla.
Men jag vet att jag kommer sakna alla, men ibland vill jag bara bort.
Herregud vad jag deppar, det får bli slut på det nu,
Ska va glad nu, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0