Just nu

Ja just nu sitter jag och pluggar till ett prov vi har imorn, eller aa de e ett omprov i de e ju typ samma sak, men aa så de sitter jag och pluggar just nu och är så sjuukt suugen på choklad, men har typ ett löfte med mig själv att jag bara ska vara nyttig hela veckan... Men nu måste jag typ fortsätta för måste få bra på dehär provet, för de är ju ett omprov, och ja fick 19/92 på det nu.... Ingen behöver kommentera det för jag vet redan att det är dåligt, men jag hade inte tränat+att jag hade vart sjuk.
Men det är inte så lätt att va bra i skolan som alla tror.. Så därför ska jag plugga jätte hårt och försöka att få se tunnelbanan för det är ju det idag tror jag? Men ja, om jag ska hinna måste jag börja n, så puss

FML.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0