Im so sorry..

Har inte bloggat ''påriktigt'' på typ evigheter känns de som!? Jaja ska nog börja igen! Kan berätta lite om dagen (sen vill jag bara säga att om de kommer nån konstig felstavning så är de min ipod som rättar!) Aa skolan rulla på precis som vanligt, bara att jag glömde att vi hade sovmorgon till 20 i 9 så de va ju lite irriterande, men bag hade ju min älskling Evelina och vi bestämde oss för att gå t min pappas jobb och fika hehe tjockisar ^^ men aa på vägen träffade vi binta och hon följde med och så fika vi lite i sen gick vi t skolan o dagen gick rätt så snabbt, efter det gick jag till pappa igen och va där en stund, sen fick jag hem och typ tränade SO för vi har ett prov på torsdag. Och just nu, mot jag både bra och dåligt, mest bra tror jag, eftersom att en sv mina bästavänner kanske ska med utomlands i sommar! Och sen också faktiskt en jätte rolig sak, jag ska faktiskt flytta! Det är så stort där inne, och vi får ett bubbelbadkar så de e ju najs^^ men jaa, sen sa jag ju att jag mådde lite dåligt, oc det är för att jag är sp sjukt besviken på en person just nu, men de var nog bara det. Ska sova nu, puss!


Kommentarer
Postat av: inget namn

vem är du besviken på?

2012-03-14 @ 23:11:22
Postat av: Amanda

en tjej jag inte hade så mycket kontakt ned förut, hon blev sur för ingenting, en väldigt onödig sak. Det var det. Skriv gärna ditt namn! :)

2012-03-18 @ 22:22:19
URL: http://amandaagrandiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0