tips på bra bloggar

hej
tänkte ge er några tips
på bra och fina bloggar
som jag läser :)
den första som jag är typ helt beroende av
är Juliah Strands blogg
jätte bra blogg och hon uppdaterar väldigt ofta!
gullig tjej!
-Klicka på bilden för att komma till hennes blogg-
Sen följer jag även Sofia Karlbergs blogg
hon uppdaterar bra, och har en jätte fin blogg.
Sjukt snygg tjej, följ henne ni kommer inte ångra er!
-Klicka på bilden för att komma till hennes blogg-
Sen följer jag ju även mina kompisars bloggar
En av dom är Tara Siadat's blogg :)
Den är jätte fin och hon upptaderar ofta
och har t.ex dagens sötnos, dagens låt osv
Älskar hennes blogg!
loveuu tara :* ♥
-Klicka på bilden för att komma till hennes blogg-
Sen också Elin Cedborn's blogg
den är bäst och hon uppdaterar oftaa
hihih, ni kommer inte ångra er!
loveuu elin :* ♥
-Klicka på bilden för att komma till hennes blogg-
Sen läser jag också
Evelina Skyllborg Löfvenberg's blogg
En jätte fin blogg
hon bloggar så ofta hon kan
och den är jätte fiin! :D
loveuu evve :* ♥
-Klicka på bilden för att komma till hennes blogg-
Så nu har ni ännu fler bloggar att följa! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0