Rubriken

Heej, förlåt för att ja inte har bloggat på typ, en månad men de är för att jag har haft så mycke att göra, eftersom ja typ va borta från skolan i 2-3 veckor, så då låg jag ju ganska mycket efter.. Men iallafall, ska försöka ta tag i bloggen igen, för det var ju så sjukt mysigt att blogga! :) men iallafall idag så var jag, binta, Elin, tara, Cornelia, Sofia och Evelina i vippan och åkte pulka, haha de va jätte kul men jag blev skit blöt så alla kollade på mig på bussen.. :(
Men sen ville jag ju bara berätta att jag binta och evelina ska till NYKÖPIING imorgon!! :D längtar jätte mycket för att jag har inte träffat mina lillebrorsor på jätte länge, och dom ska snart åka till Filippinerna, så då kommer jag sakna dom jätte mycket.. :( egentligen skulle jag också ha följt med men skolan tyckte inte att jag skulle åka för att jag har vart borta för mycket.. -.- förlåt att inlägget blev så hiimla långt men hade s mycket att berätta så, aa de fick bli så! :D å juste, här får ni en bild på min lillebror och mig! :D puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0