Ska börja igen

Heejjhej tänkte ju lägga ner bloggen ett tag, men jag ångrade mig. Så jag ska börja nu tänkte jag.
Igår sov corris hos mig, vi hade kuul, vi gjorde typ inget speciellt men aa. Sen idag har vi typ först gått till kvantum och köpt lite godis och såå och då gick vi in i en sån här telefon affär och som hade den här mobilen jag vill ha samsung galaxy S 2, den är såååå snygg. Men den kostar mer än en iPhone så, ja tror inte jag kommer få den...

Men sen på vägen hem tog vi lite bilder, kan visa några sen. Sen när vi kom hem så packade vi lite graann, så det är typ helt tomt i mitt rum nu :(
Men det är kul, för man hittar jätte mycket gamla saker man har letat efter! Men jag ska typ fortsätta packa nu, men puss sålänge då! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0