har inte hunnit..

Förlååt, har inte hunnit blogga idag. Men iallafall, efter skolan åkte jag och Josefina in till stan och typ shoppade lite, och fikade :)
Såg ett par sjuukt snygga shorts på Hollister, men dom kostade 400 så kanske lite dyrt för bara ett ost shorts, men ska tjata på pappa..:) haha men det var vart kuul, imorn ska jag va med min torris, det ska bli fun. Men ska sova nu, är jättetrött, har typ kommit in i en period nät jag sover jätte mycket.. Jaja puss!
Haha jaaa, så många dagar kvar till tunisien med jossiiiee


Kommentarer
Postat av: Issa

Super fin blogg, annars är allt bra?



Skulle vara super kul om du ville kolla in min!? ;)

Vi kanske kan göra ett länkbyte?

2012-04-03 @ 09:00:25
URL: http://lovebyissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0