Hem idag då..

Har vart i nyköping med Cornelia den här helgen, de har vart jättekul! Först åkte vi tåg och där körde vi just dance, haha de va skitkul, såg helt mongo ut. Men iaf sen kom vi hem och då typ spela vi wiii funfunfun ;) Haha driver men aa, sen i igår spela vi bowling, och Cornelia vann haha jag sög haha. HAHAHHAHAH juste sen ja ba till han som fixar namnen jag ba jag vill heta manni han ba okej så ba skrev han money ja ba wtf haha, och sen sa Cornelia att hon ville heta corris så skrev han torris HAHAHAHAHAHAHA assååå ja dödldödöööööörrr men aaa de va kuul, sen idag har vi inte gjort nåt speciellt Edwards två kompisar kom över, och nu typ sitter jag och Cornelia och bara chillaar, naajjjss eller vaadd? ;D men aja, ska va lite soocial nu mot cornelia, puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0