TACK igen!

nu har ni gett mig besöksrekord igen!
igår hade jag 53 unika och 122 sidvisningar!
tack allihopa, ni är underbara!
men idag var det ju iaf min födelsedag
fick inte mycket presenter haha
men fick ju ganska dyra presenter :)
först fick jag beyonces parfym + bodylotion + hand creme + shower gel
och sen fick jag två presentkort på gina på 800:-
men kommer få mer sen! :)
de va najs :)
vet att jag inte har bloggat på hela dan
men är sjukt trött och har SÅ SJUKT JÄVLA ONT i mina ben.
så jag vilade lite innan familjen kom
men nu kan jag inte sova alls :(
men ni får ha de så bra, puss.
http://www.youtube.com/watch?v=AsBsBU3vn6M
haha bjuder på en rolig video

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2012-02-23 @ 13:23:46
Postat av: Anonym

hiho

2012-02-23 @ 13:23:59
Postat av: Olivia

Grattis i efterskott :)

2012-02-23 @ 16:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0