Äntligen hemma!

Är äntligen hemma nu! Det var vart en sjuuuukt rolig helg! Vi har badat typ varje dag, och solat!
Men som sagt, vi tog tåget halv fem från furuvik som skulle gå till Upplands Väsby men det hade nåt jävla spårfel så vi fick hoppa av vid nån station och ta ersättningsbuss till Uppsala där ifrån skulle vi ta pendeln till upplands Väsby men då hade den redan åkt så vi fick vänta i en halv timme på den..
Men nu är jag hemma tillslut och jag har haft en sjuukt jävla rolig helg med världens bästa! Jag älskar er!
Men nu ska jag bara byta om och läggs mig i soffan och kolla på teveee så puuussss.

En gammal bild jag vet men jag hade ingen annan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0