trååkiigtt...

heeeejj bloggeen
förlåt för att jag inte har bloggat på sålänge
men ja har typ inte haft tid..
men iallafall, snart börjar skolan, o de e skit.. -.-
o då kasnke ja inte kommer blogga lika mycket eftersom vi kommer ha läxor o såntdär
men ajjja, de får duga :)
idag har jag typ inte gjort nånting, ja har typ åkt till nån affär o köpt skor, för vi ska typ börja jogga
en gång i veckan på fotbollen :o
e typ jätte spänd för ja har ganska dålig kondis.. :/
men aaa, sen har mamma typ städat hela dan så jag har inget att göra..
o alla e typ upptagna så ja typ gör ingenting.. :(
men aja, ja får väl hitta på nåt då :)
länka gärna min blogg så att jag får fler läsare för de går ganska dåligt just nu...
men aaa, de kanske kommer in lite bilder sen, om ja pallar.
men de kommer ett til inlägg iaf :)
puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0